E-mail

info@umuttelekom.com.tr

Telefon

0212 414 84 44

Çağrı Merkezi Çözümleri

Çağrı Merkezi Çözümleri

Çağrı merkezinde ihtiyaç duyulan tüm teknolojileri anahtar teslim projelendirebilmekteyiz. Çağrı merkezlerinde ihtiyaç duyulan, Çağrı Merkez Yazılımı, PC, Ekran, Kulaklık, Sanallaştırma, Firewall, IP Santral, Çağrı Merkezi Yazılımı, Fct, VoIP, Gateway, Ses tanıma, Speech-to-Text, Text-to-Speech, Otomatik Arama ve diğer tüm ihtiyaçları anahtar teslim projelendirilmektedir.

Hizmetimiz: Telcorex

TelcoreX iletişim sektöründeki firmaların ihtiyaçlarına yönelik süreçlerini güçlü teknik kadrosu sayesinde %100 yerli ve milli yazılımları ile destek vermektedir. Geleceğin iletişim çözümleri, innovasyon hızını en üst düzeye çıkaran çevik geliştirme metotları ile firmaların dijital dönüşümleri gerçekleştirilir. TelcoreX şirket kültürü ve organizasyonal yapı olarak güvenirliği ve dinamizmi önemsiyoruz.

Geleceğin İletişim Teknolojisi

TelcoreX iletişim sektöründeki firmaların ihtiyaçlarına yönelik süreçlerini güçlü teknik kadrosu sayesinde %100 yerli ve milli yazılımları ile destek vermektedir. Geleceğin iletişim çözümleri, innovasyon hızını en üst düzeye çıkaran çevik geliştirme metotları ile firmaların dijital dönüşümleri gerçekleştirilir. TelcoreX şirket kültürü ve organizasyonal yapı olarak güvenirliği ve dinamizmi önemsiyoruz.

Telcorex Çözümleri

  • İletişim Merkezi Yöntemi
  • Firma İçi ve Uzak Çalışan Çözümü
  • VoIP Servisler

Telcorex Kazanımları

  • Çağrı Merkezi Yazılımı
  • Hızlı Entegrasyon
  • Kalite Değerlendirmesi
  • Otomatik Anketler ve Geri Bildirim
  • COD Doğrulaması
  • Telefon Numarası Maskeleme
  • Sosyal Medya Hesaplarının Yönetimi
  • Cevapsız Çağrı Çözümü

İletişim Merkezi Yönetim Süreçlerinin Dijitalleştirilmesi

  • Çağrı Modülü
    • Akıllı Müşteri Aktarma Modülü
    • Detaylı Müşteri Bilgileri Veritabanı
    • Excel Üzerinden Format Bağımsız Veri Aktarımı
  • Dijital Santral Entegrasyonu Tam Entegre Softphone
    • Otomatik Çağrı
    • Çağrı Karşılama
    • Arayan Bilgisi Görüntüleme
    • Randevu Girme
    • Çağrı Bekleme
    • Çağrı Yönlendirme
    • Ekip Lideri Anlık Çağrı Dinleme, Araya Girme
  • Satış Yönetimi
    • Satış Havuzu Oluşturma
    • Satış Doğrulama Modülü
  • Kart Tuşlatma Modülü
    • Otomatik Sesli Yönlendirme
    • Yönlendirme Mesajlarını Özelleştirebilme
    • Doğru Tuşlama Kontorlü
    • Kart Prefix Kontrolü
  • Agent Mola Süresi Kontorlü
    • Entegre CRM Modülü
      • Satış Sonrası Hizmetler Modülü
        • Sevkiyat ve Kargo Takibi Modülü
        • Talep Şikayet Yönetimi Modülü
      • Personel Yönetim Modülü
        • Entegre İnsan Kaynaklatı (İK) Modülü
        • Takım Oluşturma
        • Takım Bazlı Müşteri Havuzu Tanımlama
        • Kişiye Özel Çağrı Merkezi Yetkilendirmesi
        • PDKS - Personel Devam Kontrol Sistemleri ile Entegrasyon (Çipli Kart, Parmak izi, Yüz Tanıma)
      • Yönetici Bilgi Ekranı
        • Anlık Canlı Durum Kontrolü
        • Günlük Çağrı ve Satış Bilgisi Özeti
        • Aktif Çağrıları CRM Üzerinden Dinleme ve Sufle Verme
      • Detaylı, Esnek, Çağrı, Agent, Arama ve Satış Raporları
        • IVR
          • Özel Anket Oluşturma ve Çağrı Anında Uygulama
            • Özel Anket Raporları
              • Özel Bilgi Formu Oluşturma ve Çağrı Anında Özel Form Üzerinden Bilgi Toplama ve Raporlama
                • Bilgi Formu Alanları Tasarımı ve Görüşme Anında Tasarlanan Form Üzerinden Bilgi Girişi ve Raporlama
                  WhatsappDetaylı bilgi için Whatsapp üzerinden iletişime geçebilirsiniz ↗